Vanliga Frågor
Hur når jag Ortolindrings kundservice?
Kontakta oss för alla frågor via e-post på info@ortolindring.se. Vi svarar på frågor på vardagar inom 24 timmar.
Hur får jag en rabatt?
Besök vår hemsida på www.ortolindring.se för att ta del av exklusiva erbjudanden. Dessutom har vi säsongserbjudanden under året. Du kan lösa in din rabattkod vid utcheckningen för att få rabatt på din beställning.
Vad är villkoren för returer och återbetalningar?
Varor i original och oanvänt skick kan returneras upp till 30 dagar efter mottagandet. För mer information, vänligen se vår Retur- och återbetalningspolicy. Skicka ett e-postmeddelande till info@ortolindring.se för returprocessen och inkludera ditt beställningsnummer.
Fraktinformation
Hur lång tid tar det för min beställning att levereras?
Ortolindring erbjuder gratis frakt för alla kundbeställningar. Vi använder distributionspunkter i Sverige och Folkrepubliken Kina för att säkerställa kortast möjliga leveranstider. Den beräknade leveranstiden är 3-10 arbetsdagar.
Vi skickar alltid beställningen från det närmaste lagret. Om de beställda varorna inte finns tillgängliga i vårt lager i Sverige, levererar vi dem direkt från vårt lager i Folkrepubliken Kina med Yun Express posttjänst. Den beräknade leveranstiden är då 9-21 dagar.
Observera att leveranstider kan försenas på dagar med hög volym och helgdagar på grund av högt tryck på fraktföretagen.
Hur kan jag spåra statusen på min beställning?
Efter att vi skickat din beställning, skickar vi ett bekräftelsemail med spårningsdetaljer. Den första skanningen i spårningssystemet kan ta upp till 48 timmar.
Hur kan jag ändra eller avbryta min beställning?
Vi behandlar våra beställningar mycket snabbt och kan vanligtvis inte göra ändringar om beställningen gjordes för mer än 24 timmar sedan. Men om du märker felet omedelbart, skicka ett e-postmeddelande till info@ortolindring.se för att se om en ändring är möjlig.
Hur lång tid tar det för beställningen att behandlas?
Alla beställningar behandlas inom 2-3 arbetsdagar. Beställningar skickas inte eller levereras inte på helger eller helgdagar.
Under hög belastning kan leveranser försenas. Vänligen tillåt ytterligare dagar för leverans. Om det uppstår en betydande försening vid leverans av din beställning, kontaktar vi dig via e-post eller telefon.
Varför har jag inte fått ett bekräftelsemail?
Kontrollera din skräppost eller kampanjmapp om e-postmeddelandet inte har kommit till din inkorg. För att säkerställa att våra bekräftelsemail når dig kan du lägga till e-postadressen info@ortolindring.se till din lista över säkra avsändare. Om du inte kan hitta e-postmeddelandet trots att du har kontrollerat dessa mappar, vänligen kontakta oss så hjälper vi dig gärna.
Vad händer om min beställning returneras till avsändaren?
Om din beställning returneras till avsändaren, kontaktar vi dig via e-post på den adress du angav vid beställningen. Om du märker genom spårningslänken att din beställning har returnerats, vänligen skicka ett e-postmeddelande till info@ortolindring.se så att vi kan undersöka ärendet ordentligt.
Betalningsinformation
Vilka betalningsmetoder accepteras?
Vi accepterar PayPal och alla större kreditkort, inklusive Visa, MasterCard, American Express, Visa Debit och Visa Electron.
Varför accepterades inte min betalning?
Det finns flera anledningar till att en betalning kan misslyckas. Kontrollera dina betalningsuppgifter för noggrannhet och försök igen.
Genom att gå in på och använda vår webbplats www.ortolindring.se och göra köp, godkänner du villkoren på denna FAQ-sida och våra allmänna villkor.
Företagsnamn: Orthopulse
Adress: 51 Hameau des Boutons d’Or, 27180 Les Baux-Sainte-Croix, Frankrike
Telefon: +33 6 36 54 88 45
E-post: info@ortolindring.se
(Tillgänglig måndag till fredag från 9:00 till 17:00)